Start with why

Ha van egy céged, legyen egy Miérted!

Simon Sinek Kezdd a miérttel könyvét egykori főnököm, Dózsa Imre adta a kezembe, mint a marketing-kommunikációs szakma egyik alapját. A könyvben leírtakat jól összefoglalja ez a TED előadás, ha nem ismerted korábban, szívből ajánlom, mert 17 percben elmondja azt, hogyan lesz sokk...

Olvasd tovább!

Ezt tanulhatod cégvezetőként a Holdraszállásból

Houston baj van c. könyv tanulságai vállalkozónak és cégvezetőnek   Itt a Conceptznél azon dolgozunk, hogy partnereink még sikeresebbek legyenek. Mivel mi is képezzük magunkat, olykor szembe jön egy-egy nem marketinges téma, ami más területen segítheti ugyanezt, akár szemlélet...

Olvasd tovább!

NNG Demo Day – Tesz-vesz plakát

2013. őszén az NNG-nél a Marketing-kommunikációs csapat tagjaként dolgoztam, amikor a cégben felmerült, hogy tartsunk egy Demo Day-t, ahol a különböző csapatok megmutathatják, hogy milyen fejlesztéseken és különleges megoldásokon dolgoznak. Meglepőnek tűnhet, de egy többszáz f...

Olvasd tovább!

A Maslow-piramis, az employer branding és az autóskártya

Az elmúlt évtizedben sok olyan projektünk volt, ami egyértelműen az employer branding kategóriába sorolható, mégis távol esik attól a fősodortól, amit sokan ma employer brandingnek neveznek, pedig annak egy alkategóriájáról van szó. Ezek azok a munkavállalók felé történő akti...

Olvasd tovább!