Simon Sinek Kezdd a miérttel könyvét egykori főnököm, Dózsa Imre adta a kezembe, mint a marketing-kommunikációs szakma egyik alapját. A könyvben leírtakat jól összefoglalja ez a TED előadás, ha nem ismerted korábban, szívből ajánlom, mert 17 percben elmondja azt, hogyan lesz sokk...
Olvasd tovább!Houston baj van c. könyv tanulságai vállalkozónak és cégvezetőnek Itt a Conceptznél azon dolgozunk, hogy partnereink még sikeresebbek legyenek. Mivel mi is képezzük magunkat, olykor szembe jön egy-egy nem marketinges téma, ami más területen segítheti ugyanezt, akár szemlélet...
Olvasd tovább!2013. őszén az NNG-nél a Marketing-kommunikációs csapat tagjaként dolgoztam, amikor a cégben felmerült, hogy tartsunk egy Demo Day-t, ahol a különböző csapatok megmutathatják, hogy milyen fejlesztéseken és különleges megoldásokon dolgoznak. Meglepőnek tűnhet, de egy többszáz f...
Olvasd tovább!Az elmúlt évtizedben sok olyan projektünk volt, ami egyértelműen az employer branding kategóriába sorolható, mégis távol esik attól a fősodortól, amit sokan ma employer brandingnek neveznek, pedig annak egy alkategóriájáról van szó. Ezek azok a munkavállalók felé történő akti...
Olvasd tovább!Kreatív marketing szakemberek vagyunk, akik az ötletek mellett imádják a rendszereket és a folyamatokat, így szeretjük látni munkánk hosszútávú eredményét.
Szolgáltatások | Rólunk | Munkáink | Díjak