havidíjas videócsomag

Videókkal akarod felpörgetni a céges social média aktivitásodat? Erre a 10 dologra figyelj!

Ha már céged jelen van az online felületeken és a social médiában, és még nem használsz videókat, de már fontolgatod, akkor ez a poszt Neked szól. Segítünk felkészülni arra, hogy hogyan léphetsz szintet a célpiacodnak szánt kommunikációban úgy, hogy ez profi, hatékony és fenn...

Olvasd tovább!
Portréfotózás

10+1 dolog amire figyelj, ha portréfotózást szervezel a cégednél

A hiteles céges megjelenéshez elengedhetetlen a jó portréfotó. Akár cégek közötti kapcsolatról, akár PR-ről, vagy (a cég által támogatott) személyes márkaépítésről van szó, a fotó lényeges része a kialakítandó benyomásnak. A jó eredményhez azonban érdemes odafigyelni p...

Olvasd tovább!

Branding a gyakorlatban – szerelem, csábítás és egy Fibonacci-spirál

Sok kérdést kapunk a márkaépítésről, ezért úgy döntöttem, hogy egy hosszabb posztot szentelek a témának, és megmutatom azt a vizuális segédletet is, amivel mi dolgozunk.  Ez egy speciális Fibonacci-spirál, ami nagyon hatékonyan segít vizuálisan is elmagyarázni a folyamatot a k...

Olvasd tovább!
Innovációs valóságshow

Valóságshow egy IT cégnél, avagy mit tanulhat egy multis marketinges a trash reality-k világából

Egy jó marketingesnek nyitva kell tartania a szemét. Ez közhely persze, de sokszor tényleg fontos, hogy olyan rejtett összefüggéseket lássunk meg és szokatlan asszociációkat hozzunk létre, amelyek segíthetnek egy probléma megoldásában. Még ha elsőre nem is teljesen triviális, hogy...

Olvasd tovább!
Start with why

Ha van egy céged, legyen egy Miérted!

Simon Sinek Kezdd a miérttel könyvét egykori főnököm, Dózsa Imre adta a kezembe, mint a marketing-kommunikációs szakma egyik alapját. A könyvben leírtakat jól összefoglalja ez a TED előadás, ha nem ismerted korábban, szívből ajánlom, mert 17 percben elmondja azt, hogyan lesz sokk...

Olvasd tovább!

Ezt tanulhatod cégvezetőként a Holdraszállásból

Houston baj van c. könyv tanulságai vállalkozónak és cégvezetőnek   Itt a Conceptznél azon dolgozunk, hogy partnereink még sikeresebbek legyenek. Mivel mi is képezzük magunkat, olykor szembe jön egy-egy nem marketinges téma, ami más területen segítheti ugyanezt, akár szemlélet...

Olvasd tovább!