Így készül egy Employer Branding kisfilm – lépésről lépésre (példa videóval)

Branding, Employer branding, Marketing, Social Media, Videó

Ha szeretnél bekukkantani a kulisszák mögé, hogy mi a menete egy munkáltatói márkát építő kisfilm elkészültének, jó helyen jársz. Mivel marketingszakemberként állunk a videók készítéséhez, kicsit más metódussal készül, mint azt másh...

olvasd tovább...
Esettanulmány-videó készítése

Esettanulmány-videó készítése – 10 dolog, amit tudnod kell megrendelőként

Branding, Marketing, Social Media, Videó

Egy jól elkészített esettanulmány-videó a marketinged egyik legjobb fegyvere lehet, hiszen leendő vevőid nem csak egy leszállított terméket vagy megoldást ismernek meg részleteiben, de egy már korábban nálad vásárolt vevő személyes vélemén...

olvasd tovább...
havidíjas videócsomag

Videókkal akarod felpörgetni a céges social média aktivitásodat? Erre a 10 dologra figyelj!

Branding, Marketing, Social Media, Videó

Ha már céged jelen van az online felületeken és a social médiában, és még nem használsz videókat, de már fontolgatod, akkor ez a poszt Neked szól. Segítünk felkészülni arra, hogy hogyan léphetsz szintet a célpiacodnak szánt kommunikációban...

olvasd tovább...
Portréfotózás

10+1 dolog amire figyelj, ha portréfotózást szervezel a cégednél

Fotó, Marketing, PR

A hiteles céges megjelenéshez elengedhetetlen a jó portréfotó. Akár cégek közötti kapcsolatról, akár PR-ről, vagy (a cég által támogatott) személyes márkaépítésről van szó, a fotó lényeges része a kialakítandó benyomásnak. A jó ere...

olvasd tovább...

Branding a gyakorlatban – szerelem, csábítás és egy Fibonacci-spirál

Branding, Customer Experience, Marketing

Sok kérdést kapunk a márkaépítésről, ezért úgy döntöttem, hogy egy hosszabb posztot szentelek a témának, és megmutatom azt a vizuális segédletet is, amivel mi dolgozunk.  Ez egy speciális Fibonacci-spirál, ami nagyon hatékonyan segít vizu...

olvasd tovább...
Innovációs valóságshow

Valóságshow egy IT cégnél, avagy mit tanulhat egy multis marketinges a trash reality-k világából

Employee engagement, Employer branding, Videó

Egy jó marketingesnek nyitva kell tartania a szemét. Ez közhely persze, de sokszor tényleg fontos, hogy olyan rejtett összefüggéseket lássunk meg és szokatlan asszociációkat hozzunk létre, amelyek segíthetnek egy probléma megoldásában. Még ha ...

olvasd tovább...