Prizma PR Díj – Arany – 2014
NNG -> Szeged kampány
Az NNG már 2010-es évek elején folyamatosan bővült, ezért a vezetés úgy döntött, hogy Szegeden is nyit a cég egy irodát. Ehhez egy lokális toborzó kampánnyal készültünk, amit a 2014-es Szegedi Ifjúsági Napokon indítottunk. Névadó szponzorként lehetőségünk volt egy színpadot+sátrat a magunk képére alakítani, a fesztivál térképén is megjelentünk, valamint egy teljesen egyedi, vízes slip&slide csúszdát készítettünk. Az erről készült videó itt megtekinthető.
Az eseményt követően a kollégák és csapataik között kisorsoltuk a fesztiválsátorban használt, lelógatott Point of Interest táblákat, amelyek azóta is a szobákat díszítik.
- Ötletek: NNG MarCom csapat
- Grafikai kivitelezés: Benedict and Helfer
- Kivitelezés: TorTer Design
- Képek forrása: SZIN
Az alkotó az NNG Marketingkommunikációs osztálya, jogtulajdonos az NNG Kft.