Prizma PR Díj – Arany – 2014

NNG -> Szeged kampány

Az NNG már 2010-es évek elején folyamatosan bővült, ezért a vezetés úgy döntött, hogy Szegeden is nyit a cég egy irodát. Ehhez egy lokális toborzó kampánnyal készültünk, amit a 2014-es Szegedi Ifjúsági Napokon indítottunk. Névadó szponzorként lehetőségünk volt egy színpadot+sátrat a magunk képére alakítani, a fesztivál térképén is megjelentünk, valamint egy teljesen egyedi, vízes slip&slide csúszdát készítettünk. Az erről készült videó itt megtekinthető.

Az eseményt követően a kollégák és csapataik között kisorsoltuk a fesztiválsátorban használt, lelógatott Point of Interest táblákat, amelyek azóta is a szobákat díszítik.

Az alkotó az NNG Marketingkommunikációs osztálya, jogtulajdonos az NNG Kft.

See our other portfolio

Other portfolio

hipnózis – CPP Game

Díjak

ARC kiállítás 2016 – 1. hely

Díjak

Effie Arany – 2015

Díjak

Bronz Penge – 2017

Díjak